tirsdag 18. september 2007

Storbykjøring i San Fransisco.

Golden Gate Bridge
Eg viste den nærma seg, men det var likevel litt skremmande å sjå den raude brua, Golden Gate Bridge. Eg skulle over den, gjennom bommen og så var det klart for den store testen på storbykjøring.
Ei laaaaang gate. Skal tru kvar den endar?
Ville eg finne fram blandt alle dei mange gatene?
Ville eg få panikk i den voldsomme trafikken?
Eller ville eg rote meg borti ei blindgate i fullstendig feil strøk?
Nydelig utsikt til byen frå Golden Gate Bridge.
Det gjenstod å sjå, eg hadde heldigvis gps'en med meg. Men eg gjorde til en vane at eg prøvde først sjølv, og mista eg kontrollen og rota meg vekk, kunne eg berre slå den på og følge instrukskjonane den gav meg...
Ei av dei gamle kabelvognene er framleis i drift.
Eg flirte godt for meg sjølv idet eg køyrde opp på brua, det var no spennande og kjekt på samme tid som det var litt skummelt. Eg leverte frå meg femdollarsedlen med eit digert smil og svinga inn på parkeringsplassen ved sida av brua. Der fekk eg tatt tusen bilder frå alle kantar og sett over kartet over byen ein siste gong før eg kasta meg uti det og satte avgårde mot Fisherman's Wharf. Det var egentlig ikkje noke vanskelig å finne sidan det var skilta heile veien, noke eg var takknemlig for. Vel framme suste eg rundt noken blokker før eg fann et passande parkeringshus og satte frå meg bilen for å finne turistinformasjonen. Eg måtte finne meg en plass å overnatte, det var ikkje berre å parkere på et handlesenter her nei...
Eg ringde rundt til nokre hostel, men det virka som det var serdeles mykje meir turista enn vanlig på denne tida av året, for alt var fullt. Eg beit i det sure eplet og ringde eit skikkelig hotel, til en nette sum av $100 pr. natt. Men det var deilig å kunne unne seg litt luksus etter en mnd på veien. Eg fekk meg et rom med ei diger, herlig mjuk kingsize seng, TV(har ikkje sett tv på en mnd!!!), micro, kjøleskap, stort eget bad og badekar!!! Dette var luksus eg syns eg kunne unne meg...
Den første kvelden gikk fort, med utallige kanalar på tv og gratis internett var programmet satt. Eg skulle berre slappe av og nyte facilitetane til det fulle, eg hadde tross alt betalt mykje peng for rommet.
The bendiest road.

Flott utsikt til Golden Gate Bridge frå den norske sjømannskykja.

En nydelig dag i San Fransisco.

Neste morgen satte eg avgårde ut i gatene for å sjå meg litt rundt. Eg hadde sett dei fleste store tinga her sidan eg var her for omlag akkurat eit år sidan på min forrige tur. Så første stopp var "the bendiest road", den mest svingete veien. Og det skal dei ha, den var svingete, og bratt!! Eg parkerte bilen ved sidan av og gikk opp og ned for å ta nokre bilder før eg satte utfor i bil. Deretter fann eg fram til den norske sjømannskykja som låg berre nokre blokker unna. Det var ikkje vanskelig å sjå kor den var sidan bygget var flott dekorert med den norske flagget. Eg tok turen inn for dørene og fekk meg en kjekk prat på norsk ilag med deilige varme vafler og kaffi. Resten av ettermiddagen brukte eg på å suse rundt i gatene på kryss og tvers av heile byen før eg tok turen ut til Golden Gate Bridge igjen for å få sett den uten skodde i toppane. Eg hadde sett det eg ville sjå i denne fargerike byen og satte kursen vidare sørover på US Highway 1. Neste mål var den vakre kystlinja mellom San Fransisco og Los Angeles.

Ingen kommentarer: