onsdag 15. august 2007

En annerledes dag

Starten på heile sulamitten.

Det var en nydelig fin morgen, det var søndag 12. august, sola skein og det var allereide varmt når klokka var ni på morgenen. Det lova bra for resten av dagen. Hadde tenkt meg en tur i Bryant Park og berre slappe av med boka mi og kanskje får litt brunfarge med på kjøpet. Men den planen blei fort forandra. Då eg kom fram til parken var den til min store skuffelse stengt, noko som betydde at eg måtte gå dei tjue blokkene ekstra (hadde alt gått tretten...) for å komme til Central Park.
Hehe... Her er vertfall en som feirar!
Eg hadde jo lagt merke til at det var uvanlig livlige folk i gatene, so at noke var på ferde var tydelig. Eg gikk bort til ei av dei mange politia som stod langs med 6th Avenue og spurde kva som skulle skje. Først trudde eg ho sa at det var "dominican gay parade", men det var feil gitt. Det var "Dominican Day Parade", der dominikanarar frå heile USA kom for å feire det dominikanske levesettet.

Kunne sikkert vert en gay-parade og...

Masse fargar prega gatene denne dagen.

Det var en utrulig stilig opplevelse å få vere med på noke sant, dissa folka der kan virkelig å få gatene til å koke av liv. Det var ei salig blanding av heftige rytmer og fargerike kostymer, og det virkelig aula med folk!
Egytpera???
Her kokar det!!
Etter kvart opna parken igjen og eg kunne sette meg godt til rette å berre nyte livet.

Heldigvis god plass i parken etter alt oppstyret...

Det er jammen travelt med sannt et fæla liv heile dagen i tilegg til den ekstreme heten (33 grader), så det blei en tidlig kveld på meg. Hehe, no skulle eg berre late att augene og le av den lisje rakkaren som skulle ta nøtteposen min...
Trur han vurderte å bite meg i tåa for å få tak i nøttene, han såg litt skummel ut...

Ingen kommentarer: